روحیه امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در مردم جهت حضور در انتخابات تقویت شود.
خانم علمدار؛ استاد حوزه و دانشگاه و حافظ قرآن در جمع طلاب مبلغ مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهراء سلام الله علیها آمل بیان داشت: جهت تبلیغ موثر و ایجاد انگیزه در میان مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات، ابتدا باید مخاطبین را شناسایی کرده و روحیه امید را بین آن ها تقویت نمود.
وی گفت: تبلیغ نباید به گونه ای باشد که تنش ایجاد گردد بلکه با اطلاع رسانی کامل و جامع، اعتمادسازی کرده و با بیان نقاط قوت و ضعف نامزدها و کارکردهایشان، در انتخاب فرد اصلح به مردم یاری رساند.
خانم علمدار با اشاره به لزوم افزایش آگاهی طلاب در این زمینه افزود: برای آن که طلاب مبلغ با آگاهی و بصیرت بیشتر در جامعه به تبلیغ بپردازند، ضرورت دارد محتواهای مناسب جهت پاسخ گویی به شبهات در اختیار آن ها قرار گیرد که یکی از این راه ها تشکیل گروه در فضای مجازی است.
وی تصریح کرد: با توجه به آن که دشمنان از طرق مختلف در تلاش هستند تا ملت در غفلت به سر برده و انگیزه حضور در انتخابات را نداشته باشند، ضروری است با تبلیغ مستقیم و غیرمستقیم، تماس با بستگان و آشنایان و حضور فعال در میان اقشار مختلف جامعه، تبلیغات به صورت همه جانبه صورت گیرد.
در پایان این نشست، هر کدام از طلاب مبلغ، پیشنهادات و راه کارهای خود را در راستای چگونگی تبلیغ بهتر و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، مطرح نمودند.